maandag 16 juni 2014

Ooh sun(ny) days ...

Wij zijn hier fan van lazy sundays. Rustig wakker worden en helemaal ons eigen ding doen. Eten wanneer we honger hebben, de jongens lekker laten spelen en tot ver in de namiddag in pyama rondlopen ...

Of in een Sunny Pants uit La Maison Victor.

La Maison Victor Sunny Pants


Toen ik op een avond een dipje had, dacht ik: ofwel blijf ik in de zetel hangen ofwel zet ik mij er over en heb ik straks een broek voor mezelf... Gelukkig deed ik dat laatste.

Het is een zalige broek geworden. Van het stofje maakte ik al eens een sjaaltje voor mezelf. Het is zo een zalig zacht en soepel katoentje. Perfect voor de Sunny Pants, of toch voor een luie zondag versie. Want het stofje is vrij dun en schijnt een beetje door. Maar hey, ze zit zalig! Op een lazy sunday maken we ons daar echt niet druk over.

Patroon: Sunny Pants, La Maison Victor







25 opmerkingen:

  1. Tof, ook al ben ik geen broekendraagster, ik krijg zin om er ook eentje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heerlijk "ontspannend" uit!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt er u ook aan gewaagd :-) heerlijk om te dragen hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De mijne is sinds gisteren af.Leuk om te maken en te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel geslaagde versie! Laat die sunny sundays maar komen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier nog zo eentje die geen broekendraagster is maar al zoveel leuke sunny pants zag passeren dat ik er ondertussen ook eentje wil !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die broek is goed op weg om een zomerhit te worden! Jouw versie ziet er knap en comfortabel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. had er zo eentje gekocht, maar zelf nog niet bij stil gestaan om ze te maken! Ga me er nu zeker eens aan wagen! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!! Ik heb het patroon ook, nu alleen nog een goed geschikt stofje vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi en het ziet er zalig uit om te dragen. Je hebt er ook een heel mooi stofje voor gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi stofje! Tof patroon ook, misschien ook eens een buitenversie (allez, waar ge ook mee naar den bakker of het park kunt gaan bedoel ik he!) voor maken? Lijkt mij ook wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er echt een perfecte lazy sunday broek uit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lange benen !!! Die broek staat je echt super !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat stofje trekt mij wel over de streep, goeie match!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...