zondag 29 juni 2014

Een vlaggetje hier, een vlaggetje daar...

Ook hier werd er voorbije week gewerkt aan een passend dankjewel cadeautje voor de juf van onze Nand. Omdat het cadeautje van vorig jaar zo gesmaakt werd door, besloot ik om voor toch weer voor een gepersonaliseerde vlaggenlijn te gaan. 

Ook maakte ik nog een paar heel eenvoudige vlaggenstempels, waarmee onze Nand het bijpassende vlaggenzakje mocht versieren. Het kaartje werd door mama gemaakt want zijn stempelzin was snel over. Die laatste schooldag was hij opgestaan met een heus ochtendhumeur. 






Kampsnaps om de vlaggen makkelijk op te hangen of één lange slinger te maken.



Tot zo ver mijn idee om een vrolijke foto van onze Nand bij het kaartje te steken. 
Dit waren de beste foto's uit de reeks :)

Het bijpassende zakje, bestempeld met vlaggetjes.


Al kan ik zijn humeur wel begrijpen hoor. Het einde van het schooljaar komt ook een beetje met afscheid nemen, van een super lieve juf.

Bedankt Juf Daisy, voor het hele fijne schooljaar!



18 opmerkingen:

  1. Het idee van de kamsnaps, geweldig, dat ik daar nog niet opgekomen was. Dat gaat hier zeker nageaapt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel vlaggetjes! Het kamsnaplusje is een goed idee dat hier zeker navolging zal kennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, zo'n vlaggenlijn. Zeker met die kamsnaps!!
    En dat ochtendhumeur, daar heb ik stiekem om gelachen...niet verder vertellen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Achteraf kon ik ook wel met dat humeur lachten hoor. In de namiddag toch, toen de ochtendscene op de speelplaats was vergeten :)

      Verwijderen
  4. ooh, dat is kei leuk, en zeker met die stempeltjes er nog op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cadeautjes voor de juf. Slim bedacht van die Kamsnaps.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vlaggetjes staan ook nog op mijn lijstje. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een eenvoudig idee, dat met die kamsnaps! Dat niemand daar nog niet eerder opkwam! En een leuk kado, die onthoud ik zéker.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super fijn idee, dat onthoud ik voor volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk cadeautje voor de juf. Misschien moet ik met mijn restjes ook eens een vlaggenlijn maken. Om in september in mijn klasje op te hangen. Dat ideetje van die kamschnaps ga ik dan wel even pikken als het mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof gemaakt zo'n vlaggenlijn.Dat van die kamsnaps vind ik net als zovelen anderen goed gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...