dinsdag 7 mei 2013

Uiltjes voor een klein wondertje



Ik liet al een klein stukje zien en ondertussen is mijn cadeautje bij de toekomstige mama en papa beland. Toekomstige ja, want het kleine wondertje wordt pas tegen het einde van de maand verwacht.
Toch wou ik mijn dekentje al vroeger geven. Want ik weet nog van bij mijn oudste, dat wanneer je bij ons in het ziekenhuis van de bevallingskamer naar je kamer wordt gebracht, je baby in een ruwe versleten tetradoek wordt meegegeven. En zeg nu zelf zo een kers vers pasgeboren bolleke verdient toch het zachtste dekentje dat er is. Dus het dekentje zit nu in mama's koffertje te wachten op de grote dag.

Het stofje heb ik speciaal ontworpen met de kleur van de kinderkamer, en omdat het geslacht nog een verrassing is heb ik het niet uitgesproken jongens of meisjesachtig gemaakt. En het is nog de bedoeling om de naam er op te flocken, maar dat zal iets voor achteraf zijn.



Uiltjes stofSpoonflower, eigen ontwerp
Teddy stof: stoffenverkoop Strass
Rode en groene stof: Stoffenverkoop Kapellen








16 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan! En viel dat mee, je eigen stof ontwerpen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk is dat niet zo moeilijk. Een beetje grafische achtergrond hebben is natuurlijk handig meegenomen.

      Verwijderen
  2. Ge zijt toch echt goe bezig!!! Geweldige dingen maak je!
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een knuffelzacht lief dekentje ! En zo'n mooi ontwerp ! Keiknap !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor de leuke comentaren.
    De toekomstige mama en papa waren ook heel blij. En er komt nog, want ik heb nog een stukje uiltjesstof over, en ge kunt toch ook niet in het ziekenhuis aankomen zonder cadeautje he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi! Ik zou ook wel eens een stofje zelf willen ontwerpen, staat al lang op het lijstje. Echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmmmm lekker zacht! (zeg voor een jongensjasje ... Kijk eens op de blog meisjesmama .... Een leuk jasje. Uit ottobre 2009 ... Nu dat boekje nog vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zag het ook net, maar model is ook niet echt mijn ding. Heb eens gezocht naar dat product om de stof waterdicht te maken, je kan het blijkbaar ook doen nog als het kledingstuk af is. Dus dat zou voor jou ook nog kunnen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...