vrijdag 3 mei 2013

In jumpsuit naar een feestje op een andere blog.



Onlangs deed Marte van Compagnie M een oproepje voor een "link party". Ik kende het niet, maar uploadde toch de foto van mijn zomer kruippakje. En eergisteren kreeg ik van haar een mailtje, of ze er een blogpost mocht schrijven. Natuurlijk mocht dat, ik ben toch wel een beetje vereerd om mijn pakje op haar blog te zien verschijnen. Want zij maakt ook heel toffe dingen. Zeker de moeite om eens een kijkje te gaan nemen.


En deze foto's hadden jullie nog te goed. Het kruippakje gevuld met schattige babybillekes. Al was het niet simpel om deze goed op de foto te krijgen, want onze kleine meneer genoot van de bewegingsvrijheid die het pakje hem geeft. 












3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...