maandag 27 mei 2013

De bolletjestrui

Hij rijdt wat af met zijn loopfietsje, en liefst nog berg op en berg af. Dus een bollekestrui, dat is wel gepast dan he.
Eigenlijk zou ik hem wat shorten moeten maken, maar wat moet hij daar nu mee. Nee, een trui, dat is nog niet zo een slecht idee. Of misschien moet ik toch maar aan die shorten beginnen, om de zon op ideeën te  brengen.
Ik maakte wat foto's tijdens het in elkaar naaien. Dus binnenkort waag ik me aan een kleine tutorial : Hoe maak ik een buidelzak op een trui.?


Bollekestof Strass
Rode stof: Stoffenverkoop Kapellen
Patroon: Kaptrui, Stof Voor Durf het Zelvers

7 opmerkingen:

  1. Hoe leuk, die bolletjestrui!
    Ik kijk al uit naar de tut :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon trui! Het verhaal erachter is leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel goed idee die buidelzak tutorial, die kan ik gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n toffe blog, heb die pas ontdekt via "Khadetjes", je hebt er een fan bij :-)
    Ik wacht alvast op de buidelzak!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat bollekesstofje is keileuk, mooi truitje! Hoe vallen de maten trouwens van die kaptrui?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die vallen vrij correct, dit is een 104 en is net wat ruim voor mijn net een metertje zoon.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...