woensdag 15 mei 2013

Ceci n'est pas un pyama


Voor onze jongste maakte ik al de zomerversie, maar vermits die zomer ver weg blijft maakte ik het kruippakje ook eens met lange mouwen en pijpjes.

Hoezo pyama?

Ja een kruippakje, om in te kruipen. (of voor ons Arendje, sluipen mag ook) Of om te klimmen, of recht te staan en deugenieterij uit te halen, en binnenkort wat stappen of lopen. Allemaal goed. Of wat ook kan is springen, dat mag ook, want ik  het Engels is het zo mooi een "Jumpsuit". Maar wat niet kan is slapen, nee,  (ok misschien een klein middagdutje na al die vermoeiende kapoenestreken) maar gene nacht hoor. Het is géééén pyama.
Dus de volgende die tegen mij zegt, wat een mooi pyamake, of hij heeft zijne pyama nog aan.... U bent gewaarschuwd, ik zal eens lief lachen en zeggen, kijk maar eens op mijnen blog. Want: Ceci nest pas un pyama!







Kijk mama, ik heb een autoke


Da kunt ge opeten

Of er mee op de kast slaan

Of laten vallen

En zo ne stoel is toch ook iets raar, hoe werkt da nu?

Ah, zo!!

StofStoffenverkoop Kapellen
Gele stof: recyclage
KAM Snaps: Kleurenmix
Patroon: Kiind











7 opmerkingen:

  1. hihi lang leve de kapoenenstreken ;)
    schoon kasten trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kast (mijn super hobbykast)is een standaard model (PAX) van onze favoriete Zweedse meubelwinkel. En de binnenkant is nog mooier, als ik ze heb opgeruimd zal ik er eens foto's van posten.

      Verwijderen
  2. Ons Anaïs vinden ze op de opvang ook altijd zo geweldig in haar kruippakje. Daar weten ze al dat het een deugenieterij-pakje is en niet om in te slapen!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik maakte al eens een kleedje van hetzelfde stof :) Jou flock valt trouwens in de smaak, ik schreef er een berichtje over! Nogmaals merci hé. Ik ben nog altijd heel blij met mijn prijs ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...