zondag 22 september 2013

Ze zeiden JA!

Gisteren waren wij uitgenodigd om mee te vieren dat dat er eindelijk JA werd gezegd.
En omdat ik zelf niet zo een fan ben van een gewoon envelopje, kroop ik achter mijn naaimachine.

Gelukkig had ik een hele dankbare trouwuitnodiging om mee te werken.

De hoes met paspel werd gemaakt volgens haar handleiding en de letters werden geflocked. Op de achterkant stikte ik nog een zakje om een kaartje in te steken. De muntstukken werden verstopt in het binnenkussen (gaatje in de naad maken, geld er in en terug dicht stikken).





Tja, wat wens je een koppel die al zo lang samen zijn, helemaal gesetteld zijn en drie gezonde kinderen hebben.
Dus bij deze nog eens:
Evie en Joeri, wij wensen jullie een Happily ever after!


14 opmerkingen:

  1. Ik zou zo nog eens trouwen voor zo'n toffe cadeau ;). Ik heb trouwens je flock-op-glas-idee eventjes gepikt... merci daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, zo vlammend rood! Heel leuk cadeau dat jaaaaaren zal meegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn! Ik heb ook al eens zo'n trouwkussen gemaakt en dat viel toen helemaal in de smaak. Het jouwe ongetwijfeld ook! Vooral dat zakje is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's echt een fantastisch cadeau ! Altijd super, als je er zo'n persoonlijke touch kan aan geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk cadeau! lekker origineel! hoop dat je hen verteld hebt dat er kleingeld in het kussen zit anders gaan ze pijnlijke avonden tegemoed lol

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is origineel!!
    Mooi gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. idd een dankbaar kaartje om mee te werken! de liefde spat er zo van af!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, erg mooi! Alleen spijtig dat ze dan het kussen terug 'stuk' moeten maken om de muntstukken eruit te halen... ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een kusenhoes met rits. Het geld zit in het binnenkussen, en de bruid naait zelf ook. Dus het zou geen probleem mogen zijn om het even open te maken en terug dicht te naaien.

      Verwijderen
  9. Het was inderdaad niet zo'n hele grote moeite! En wat zijn wij blij met ons kussen! Dank je Lieve! Met stip een van de leukere cadeaus!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...