donderdag 26 september 2013

Resultaten Enquete

Allereerst wil ik nog eens iederen bedanken voor de tijd en de fantastische feedback die jullie mij gegeven hebben.

Kan je het geloven? 217 mensen vulden mijn enquete in. Bijna allemaal vrouwen, op 5 mannen na.
Zo veel, ik probeer me een groep van 217 mensen bij elkaar voor te stellen, maar dat lukt me echt niet. (die 5 mannen nog net, maar de rest)

  • Van die 217 is 78% is tussen de 25 en 39 jaar
  • 76% heeft kinderen, en al de kinderen samen wij dat er 329 (dat probeer ik me zelfs niet meer voor te stellen)
  • 69% van de kinderen is onder de 8 jaar
  • 98,5% overweegt om een workshop mee te doen!
  • De grootste verwachtingen zijn toch een gezellige avond of middag hebben en tips en tricks leren.
  •  Jullie zouden het het fijnste vinden dat er de handleiding mee naar huis kan genomen worden, en het materiaal ter plaatse is voorzien en of te kiezen. Toch zijn er ook veel die graag hun eigen materiaal zouden meebrengen.
  • Kinderkleding, tassen en zakjes zien julie het meeste zitten. En er is ook zeker vraag naar naaien voor jezelf.
  • Bij de andere workshops staan flocken en stempels maken in jullie top.
  • De kinderen zien jullie dan het liefste buttons maken en flocken.
  • Voor velen van jullie is de afstand naar de workshop ook heel belangrijk.

Wat ik dus vooral onthoud is dat jullie op zoek zijn naar een gezellige workshop, niet te ver van huis waar je tips en tricks leert, en waar je achteraf nog iets mee kan doen.

Dat moet lukken!

Dan wil ik ook nog een paar deelnemers een extra bedankje sturen.


De drie gelukkigen ("drie mama want ik ben drie jaar he") werden gekozen door onze Nand en krijgen van mij nog een mailtje. 



7 opmerkingen:

  1. leuke resultaten, ik herken me er helemaal in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het meedoen is graag gedaan, maar ik vind het ongelooflijk fijn dat je de bevindingen met ons deelt! Dank je wel daarvoor en succes met het uitbroeden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu was ik toch ook wel nieuwsgierig naar het resultaat! Leuk om te doen ook trouwens. Brandweerman Nand doet dat goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je de resultaten deelt, da's ook eens interessant. Hoewel niets wereldschokkends, ik kan me er ook wel in vinden :-). Benieuwd wat er van wordt...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...