donderdag 19 september 2013

Gerecycleerde Jacob

Heeft u de laatste dagen al genoeg Jacob broekjes gezien? 
In afwachting van de uitslag van de wedstrijd maakte ik nog een Jacob broekje.
Omdat:
  • het patroon toch nog op mijn naaitafel lag
  • de aan het achterwerk versleten broek van mijn man, nog te mooie stof had om weg te gooien
  • onze Nand nog wel wat broeken kan gebruiken
  • je de Jacob waarschijnlijk toch nooit beu bent
  • de werkwijze nog vers in mijn hoofd zat
  • ik er ook wel eens eentje wilde maken met recht pijpen
Recykleren kan toch zo veel voldoening geven. Ik herbruikte alle lederen accentjes en het lukte me zelfs de knoop los te maken en terug te gebruiken. Zeg nu zelf, die knoop maakt de broek toch echt af.

Jacob broek gerecycleerd
Patroon  Jacob, Zonen 09
Stof :  Oude jeansbroek





12 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...