vrijdag 12 april 2013

Mijn kleine Kapitein Winokio


Eerder vertelde ik al dat ik een grote Kapitein Winokio fan in huis heb. Toen ik de streepjes Charlie (zoals Winokio) gemaakt had, kreeg ik de kriebels om nog net iets verder te gaan.
Op onze kast staat onze Nand zijn favoriete foto, hijzelf met de kapitein, mevrouw poes en zijn papa, drie van zijn idolen bij elkaar. Daarop draagt de kapitein een schoon donkerblauw giletje met rode voering. Dus foto + Zsazsazilet = snel klaar projectje.
Ik kreeg van mijn tante nog een hoop te recykleren spullen, waaronder twee deftige rokken, niet mijn ding en niet mijn maat, maar de juiste stof.




Nog even een paspel fixen en voila: mijn kleine Winokio is weeral gesteld.






En misschien is het een beetje op het randje, of er zelfs over. Als de zoon gelukkig is, mama ook.

5 opmerkingen:

  1. Nee, echt niet erover, maar keischoon. De zoon kreeg enkele weken geleden ook iets van de kapitein, via via kreeg ik zelfs antwoord van de cap himself!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag het, die trui is ook super knap, die zou ik ook wel verkocht krijgen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...