zaterdag 27 april 2013

KCW: Laat de zomer maar beginnen



Die kleinste kadee van ons verdient ook wel eens iets nieuws. Ik vond bij Bambiblauw een stofke dat perfect past bij zijn blonde haartjes en blauwe kijkers. Hij draagt heel graag een kruippakje, dat beperkt zijn bewegingen het minste. Want bewegen, dat doet hij heeeel graag, en sinds kort heeft hij ontdekt dat hij ook kan recht staan. Dat moet natuurlijk uitgebreid getest worden.

Als patroon gebruikte ik het kruippakje van Kiind, leuk patroon. Maar ik had maar 50cm van de stof besteld, en het pakje met lange mouwen en pijpjes kreeg ik er niet uit. Maar een zomerversie kon net. 

Met de 'pressionnekes' heb ik wel even gesukkeld. Ik bestelde KAM snaps met bijhorende tang maar de kleine snaps bleken toch wat te zwak voor het dikke boordje. Boordje een beetje aangepast en grotere snaps besteld. En dat bleek toch de oplossing. 
Gelukkig was het nog niet het weer om ons prutske in korte pijpkes te laten rondkruipen. maar nu mag de zomer beginnen. Ik kan niet wachten om jullie een foto te tonen met blote babybeentjes.







Stof: Bambiblauw
Oranje stof: Stoffenspektakel
KAM Snaps: Kleurenmix
Patroon: Kiind

10 opmerkingen:

  1. Daar ben ik nu grote fan van se.....van kruippakskes....En al helemaal als't zo'n schoontje is!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh... Dat stofke is geweldig!
    Heel properkes gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maar zo schattig! gaat idd heel goed gaan bij blond met blauwe ogen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nicely done!!!! Laat die zomer dagen maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag dat je me volgde op mijn blog dus kwam ik hier eens een kijkje nemen...
    Jij maakt mooie spullen! Groetjes M.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan ik dit ook kopen? Of in een ander stofje? Ik zoek een leuk babykadotje, voor een vriendin die zelfgemaakte dingen heel goed kan apprecieren. Maar ik ben er niet zo'n krak in. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...