vrijdag 26 april 2013

KCW: Slapen tussen de sterren.

Ik heb mezelf een nieuwe regel opgelegd. Voor ik iets nieuws start, moet ik eerst een item uit mijn af te werken / herstelstapel onder handen nemen. Ik wou aan een nieuwe short voor onze Nand beginnen toen die stapel tegen mij begont te roepen, ELABA, eeeeerst iets afwerken! En voor ik het wist werkte 4 stukken af. De eerste twee vormen samen een pyama.



Toen de lente Ottobre van dit jaar binnen kwam begon ik metteen aan de Chillax en een bijpassende t-shirt gebaseerd op de Formal or Fun. Alles ging vrij vlot tot ik bleef steken op de nieuwe afwerking van de halsboord aan de t-shirt.
Vandaag dus de halsboord nog een geprobeerd. En ok het is niet perfect genoeg naar mijn normen, maar het is tenslotte maar een pyama. Nog een elastiek in de broek (dat is nog zo iets dat er bij mij soms overschiet) en de pyama was klaar.
Ondertussen ook al uitgebreid uitgetest en goedgekeurd tijdens het middagdutje en een springsessie op het bed.


En plots schud meneertje zowaar een pose uit zijn mouw ...

 


Stof: Stoffenspektakel
Patroon broek: Ottobre 1/2013 26 Chillax
Patroon t-shirt: Ottobre 1/2013 20 Formal or Fun



En de barret? 
Een souveniertje dat ik uit Cuba mee bracht, dat hij net ontdekte in de verkleedschuif en dat toevallig leuk bij de sterren en het rood past.

3 opmerkingen:

  1. Superleuk....en zelfs met zakken en al!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die moet ik onthouden, ook heel leuk
    ben hier zelf ook ff in pyjama-mode gegaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooooo mooi!! Ik zou dit echt direct kopen als het in de winkel lag volgens mij! Superleuk stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...