donderdag 18 april 2013

Een Spoonflower stofje

Gisteren bracht de postbode een leuk pakje van Spoonflower. Ik heb nog eens een paar stofontwerpjes gemaakt, en de staaltjes ervan zaten in de brievenbus. En ze zagen er echt goed uit, altijd spannend om je eigen ontwerp op stof te zien.
Ik liet al eerder stof maken bij Spoonflower voor de geboorte van onze Arend, en was er best tevreden van. Dat doet mij er aan denken dat ik er ook eens een postje over moet maken.


Het driehoekjes stofje vind ik zo tof. Het vraagt gewoon om een hemdje te worden.





De andere drie stofjes maakte ik voor een heeel speciaal boeleke dat nog onder weg is. In de kleurtjes van het kamertje. De mama-to-be vond de cirkeltjes wel mooi, maar heeft de uiltjes nog niet gezien. Mijn voorkeur gaat zonder twijfel naar de uiltjes, dus ik denk dat ik toch voor mijn buikgevoel ga gaan en de uiltjes bestel. Dat wordt een leuk kraamcadeautje :)

8 opmerkingen:

  1. Amai, wat een leuke ontwerpjes! Je maakt zelf een ontwerpje en stuurt het dan door naar Spoonflower? Hoeveel moet je dan 'afnemen', en valt dat een beetje mee van prijs?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan zelf een ontwerp doorsturen of stof bestellen die iemand anders ontworpen heeft.
      De minimum is een een fat quarter (50x55cm) (voor 11$). De prijs valt eigenlijk goed mee, inclusief de verzendingskosten zit je ongeveer rond de 18 euro per meter. Maar dat betaal je voor designerstofjes ook snel en nu heb je een uniek stofje he.

      Verwijderen
    2. Dank je wel voor je antwoord! Ik had ook al een zitten rondsnuffelen :). Lap, een nieuwe verslaving erbij... Nog even snel: ik vind de uiltjes super mooi, maar zou ze precies combineren met de (blauw/groene) cirkeltjes?

      Verwijderen
    3. Het is inderdaad verslavend, er zijn zo veel leuke ontwerpen te vinden op Spoonflower. En ook zelf stofkes ontwerpen is zo fijn, en spannend om te zien hoe je ontwerp er op stof uitziet.

      Verwijderen
  2. Ik vind het onderste stofje wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg om zelf een uniek stofje te ontwerpen zonder dat je gelijk méters af moet nemen.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal heel mooie ontwerpen. Heb je er al verkocht aan 'onbekenden' via de spoonflower shop?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, nog niet. Maar ik wil me binnenkort toch wat meer gaan bezig houden met stofjes ontwerpen en ga dan ook wat meer "reclame" maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...