woensdag 12 maart 2014

Mag ik u voorstellen ...

Weer een stukje van mijn droom dat uitkomt. Mijn eigen stoffenwinkeltje, online maar ook ofline.

De (web)shop!

Bezoek de webshop!

Wil je stofjes komen voelen, dat kan stuur me een berichtje en dan spreken we af wanneer dat kan.


Wat mag je verwachten?

Leuke en betaalbare stoffen en mooie basic stoffen. Een selectie van fournituren die te combineeren zijn met de stoffen in de winkel.

En natuurlijk als kers om de droomtaart:
Binnenkort ook de Soft Cactus stoffen. Een nieuwe collectie waar Naomi en ik samen aan werkten.





Garens

Flannel

Blinde ritsen

Wat veranderd er hier?

Niks, het is te zeggen. Deze blog blijft een uitlaatklep voor mijn eigen creativiteit. Mijn persoonlijke plekje op het net, waar ik mijn naaisels blijf tonen maar ook de kleine en grote dingen die me raken. Natuurlijk komt er hier en daar een link naar de shop. Maar meer ook niet.

Ik zal mijn blogje dus zeker niet overladen met nieuws uit de winkel. Wil je daarvan wel op de hoogte blijven, dan kan je me het beste volgen via facebook of de winkelblog.

25 opmerkingen:

  1. Joehoe! Hier kijk ik al een tijdje naar uit! Van harte gefeliciteerd en heel veel succes! Enne ... ik wil best eens op stoffenexcursie komen. ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al direct een stofje in het vizier op je site (ernest)! Veel succes in elk geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoffen in de shop. Hartelijk gefeliciteerd met de droom die is uitgekomen en veel succes toegewenst !
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh, ik had na onze ontmoeting van zaterdag al zitten zoeken naar je shop!
    Voila se, bestelling geplaatst!
    Héél erg mooie stofjes, dat wordt zeker en vast een groot succes!
    Ik heb alvast op mijn blog een linkje gezet!
    Gr
    An
    Jace did it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Enne... die stof met Porsches 365 in bruin/oranje is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met de opening van je winkel!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! Ik heb hem meteen bij mijn favorieten gezet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zàig moet dat zijn, zo'n mooie droom kunnen waarmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een dikke proficiat! Gelukzak die je bent, zo een droom durven najagen en dan kunnen uitvoeren. Moet een zalig gevoel zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dikke proficiat ! Enne ... heel veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat!!!
    Heel veel succes ermee, de site ziet er goed uit, het spreekt echt aan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat! Ik wens je veel succes en vooral plezier ermee.
    Ziet er al goed uit.
    En ik ben erg benieuwd naar de soft cactus collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat!!! Wat een leuke shop! :-) Waar staat de info ivm verzendingskosten juist? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd ! Superleuke stofjes om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk winkeltje heb je daar, met inderdaad zeer betaalbare stofjes. Ik kan niet wachten tot je eigen collectie er bij komt te liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik kom sowieso eens naaien bij je als je een naaiavondje hebt hè!!
    En dan snuister ik meteen even door die geweldige stofjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...