vrijdag 27 december 2013

Pieke Wieke als Secret Santa

Toen ik mijn Secret Santa mail kreeg van Tess met de naam van mijn "slachtoffer" was ik heel benieuwd. Een pakje maken voor iemand die ik niet ken ... was toch niet zo eenvoudig. Ik snuisterde wat op haar blog op zoek naar dingen die ze leuk zou vinden. En ook op haar pinterest bord zocht ik naar aanwijzingen. Uiteindelijk bleven de volgende zaken hangen: vlinders, graag boeken lezen, paars, rood en thee.

Zoals gehoopt leverde de postbode haar pakje op Kerstavond.

Alvast een paar foto's van wat er uiteindelijk in het doosje de post op ging:


Hiervoor gebruikte ik mijn prikbord tutorial en flockte er nog een "vlinder tekst" op.




Voor haar reactie en uitleg, verwijs ik je graag door naar de blog van Zomermaantje

14 opmerkingen:

  1. Rood,paars en vlinders spatten gewoon van het scherm.....ge hebt duidelijk erg uw best gedaan om de ontvanger te verwennen!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt! Ik organiseerde voor de tweede keer een Secret Santa voor mijn collega's. Heerlijk om al die blije gezichten te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt dat zal echt wel in de smaak gevallen zijn :)

    Liefs ♥ Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was ik maar de ontvanger van al dat schoons

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals ik al in mijn blogpostje schreef: ik ben superblij met die cadeautje dat echt een shot in de roos is. Pure verwennerij! Dankuuuuu!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai, wat een leuk cadeautje! En ook leuk dat het zo persoonlijk is..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gelukzak ... ik was te laat dit jaar om mee te doen, maar volgend jaar wil ik zeker ook iemand verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie dingen heb je erin gedaan!!
    Zo leuk dat het zo persoonlijk is!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...