zaterdag 5 maart 2016

Mijn favorieten uit het lillestoff boek

Meewerken aan een boek is leuk. Maar het dan uiteindelijk in je handen hebben, dat is toch iets speciaal. Deze week was het zo ver. Eindelijk kwam het langverwachte pakje.

Wat ben ik blij met het resultaat!

http://www.piekewieke.be/lillestoff-boek-meine-lieblingskleider-voorbestell.html

Ik laat je even meegenieten van mijn favoriete stukken uit het boek:


De cape van roodkapje

Een coole beanie

Ideale basics voor restjesverwerking

  
Een prachtig meisjesbloesje

  
Een toffe polo 

Een cosy zomer jumsuit

En natuurlijk ook mijn eigen patroontjes, het hemdjurkje

  
en het hemdje van tricot.
 
Dan is er verder ook nog een wikkeljurkje, twee tricot jurkjes, een basis rokje uit tricot, een short, een sportief raglanshirt, een basic t-shirt en een speelkleed. Keuze genoeg om je kinderen te voorzien van een voorraad favoriete tricot kleren. De maten gaan van 98 tot 134.

Het boek is voorlopig enkel in het Duits verkrijgbaar. Maar wanneer je het in de Pieke Wieke shop koopt krijg je er standaard de Nederlandstalige vertaling bij voor het hemdje en het hemdjurkje.

*Wij verwachten het boek eind volgende week in de winkel. Als je zeker wil zijn van je exemplaar kan je het nu alvast bestellen.

10 opmerkingen:

  1. Succes met de verkoop van je boek!Zo te zien staan er leuke spullen in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er een super leuk boek uit!
    Ik zou het ooit in het nederlands uitkomen vermoed je? Dan wacht ik nog even :-) mijn kennis van het Duits is echter onbestaande! :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vrees voor een Nederlandse versie, misschien wel een Engelse.

      Verwijderen
  3. Is het vanaf maat 92, zoals je schrijft of 98, zoals op de eerste foto vermeld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad vanaf maat 98, het is ondertussen aangepast. Bedankt om het even te laten weten!

      Verwijderen
  4. Is het vanaf maat 92, zoals je schrijft of 98, zoals op de eerste foto vermeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't Zal wel zijn dat je trots bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk. Die trots is zeker en vast op z'n plaats. Jammer dat mijn Duits zo slecht is anders had dit boek een mooie plaats in mijn boekenkast gekregen. De patroontjes spreken me helemaal aan. Fingers crossed voor een vertaalde versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gedaan!
    Als er mensen een vertaling willen, mogen ze met mij contact opnemen. Ik kan goed naaien (patronen begrijpen) en ik spreek goed Duits (leerkracht Duits + tolkenexamen). www.mamawapiti.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...