maandag 1 september 2014

ABC Giveaway

Gisteren beloofde ik een kleine verjaardags giveaway. 

Een kleine maar een leuke, met uiteindelijk 7 gelukkigen.

Onlangs kreeg ik een reeks heel schoon stofjes binnen. Waaronder ook een specialleke. Eentje dat eigenlijk helemaal past bij de sfeer van de dag. "terug naar school"


alfabet stof


Zelf was ik opslag verliefd.
Een stofke met het hele alfabet op. Elke letter is een pareltje. Ik zou ze zo inkaderen.

Omdat ik enkel volledige alfabetjes wil verkopen, heb ik het eerste stukje van de rol er afgesneden.

7 overgebleven letters...

Je voelt me dus al komen. 

Vanaf vandaag geef ik dus elke dag een letter weg.

En laten we maar beginnen bij het begin.

+/- 10cm x 12,7cm

De A, van appel, avontuur, affectie, assymetrie, anders, absurd, astronaut en voor mij ook van Arend

Laat hieronder weten waarvoor jou de A staat, en wat je er mee zou maken. 

Aan het einde van de week maak ik de 7 gelukkigen bekend.

Kan je geen A gebruiken, misschien de letter van morgen wel :)




31 opmerkingen:

  1. kan elke letter in mijn komende letterspel extra gebruiken, maar ik ga meedoen voor de klinkers. een A is een klinker. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de A van Annie! zo heet mijn moeder en ze is 10 oktober jarig!
    ik maak graag een zelfgemaakt kadootje voor haar, de letter A kan ik daarbij goed gebruiken!! dus ik doe graag mee met deze give-away!
    ...En een zelfgemaakt kadootje van je kind...dat wil toch iedere moeder! haha ookal word je kind (a.s. vrijdag!) al 33 jaartjes oud hihi
    Gr. Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wacht nog even om te zien of de P van Paper Pigeon er tussen zit, maar waarschijnlijk is dat dom want misschien zit ze er helemaal niet tussen en heb ik eind deze week helemaal nergens kans op. :D Ik hou je blog in het oog! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De A is van Arwen, mijn oudste dochter... Degene waarmee mijn blog Tien (die ooit Van A tot Zetje noemde) ook begon...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de c voor mijne grootste schat caro mijn 6jarige poppemie en de d voor mijn naaimaatje he

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ah wacht eens die 7 zijn dat sowieso de eerste 7 van het alfabet? Ik dacht dat ze random door elkaar stonden. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaah da´s een leuke :-)
    Voor mijn grote dochter ... Anthea !
    Ze is net gestart aan een trui voor zichzelf en wil daarna nog een keer een tas maken .
    Die A lijkt mij heel mooi op zo´n tas geappliceerd of als binnenzakje voor haar gsm die ze bijna krijgt ;-)

    Maar eigenlijk vooral : super dikke proficiat , hoor !
    Mie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, de A van An natuurlijk! Mijn A! Ofwel kader ik hem in omdat hij gewoon zo mooi is. Ofwel naai ik 'm in de voering van een jas als een verstopt juweeltje. Ofwel naai ik 'm op een rokje, mooi in 't zicht. Of ik maak er een mooi ritstasje mee voor mezelf, omdat je jezelf ook wel eens mag verwennen. Of ... Ideeën genoeg. Die A is hier welkom :-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het eerste woord dat mij ter binnen schiet: Amsterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die A past perfect voor één van de vele geboortecadeaus in de maak! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De A van mijn naam: zou de letter gebruiken om op een tasje te naaien!
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De A van An, ik verjaar vandaag en dit zou een leuk cadeau zijn. Het zal verschijnen op een leuke tas of een T-shirt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De A van "Aah, dat doet pijn!"
    Ik zou er dan een mooi zakje van maken voor de pleisters en ontsmettingsmiddel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn vriendin heeft een Anna , ik zou haar verrassen met een gepersonaliseerde tas ..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Annabel is de naam van mijn kleindochter. En aangezien ze altijd reuzetrots is op de kleertjes die bomma maakt, zou ze reuzeblij zijn als haar initiaal er ergens in verwerkt is. Ze kent nl nog maar twee letters : haar initialen. :-) dus je hebt er een ka didaat bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aaaaah, de A van Annelies, mijn naam :) Ik zou die ofwel inkaderen omdat het zo een mooie A is, ofwel gebruiken als binnenzak voor een jas die ik nog plan te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A van Amelie, het vriendinnetje van ons dochtertje dat binnen 2 weken haar eerste verjaardag viert. Ik ben al bezig aan een herfst-ig kleedje voor haar, maar zou dit gaag nog een beetje pimpen met deze mooie letter.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh de A van Amber.... daar kan ik wel wat mee... een mooi knuffelkussen voor in haar bedje of zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie A maar ik pas.Wie weet komt er wel een letter voorbij deze week die beter van pas komt.Dus succes voor de anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De A is toch de mooiste letter van het Alfabet! En de eerste 2 letters van mijn naam, zorgen er altijd voor dat ik bij iedereen bovenaan in de telefoonlijst sta, haha! Prachtig met die zwaluwen, rode bloemen en bruine achtergrond. Helemaal mijn motieven en kleuren. Zou inderdaad perfect staan op een tas, zoals menigeen het al zag.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De A van Aerts. En die naam wordt hier door 5 mensen gedragen. Ze zou mooi aan de voordeur pronken. Of de A van amai wat is die weer van plan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bij A denk ik aan Aandacht, iets waar ik de laatste tijd in oefen. Alles met Aandacht doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Voor ons Aline, het allerliefste kindje van onze beste vrienden, het allerbeste kameraadje van onze dochters Tess en Liv (die hier geen kans maken want hun letters zitten er niet in :))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele lieve collega van mij heet Alianne. Ze is bijna jarig en ik zou graag een tas voor haar maken met de letter A er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De A van mijn oogappel Anne-Fleur, mijn alles en enige dochter.. mijn hartendief, mijn toeverlaat, mijn spring in het veld.... mijn "ik" in het klein
    MamaCin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De a voor mijn dochter Aline. Aangezien haar kamer binnenkort een update krijgt ter ere van haar eerste communie zou dit beeldig staan als decoratie. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Aha! De A van Audrey, mijn zus die al zoooo lang aast op iets zelfgemaakt door mij! Misschien dat het er dan nu van zal komen, wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De A van Anneke ... pracht van een vrouw van 37 die véél te jong en totaal onverwacht stierf .
    Deze A zou iets worden voor aan haar enige dochtertje te schenken .

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...