maandag 18 augustus 2014

Wiske de Walvis

Nu hij vlot kan fietsen werd het tijd voor een volgende stap.
Wat wordt hij groot. Leren zwemmen ...

De avond voor de zwemles kwam ik tot de conclusie dat hij geen zwemzak had. In mijn winkelkast vond ik gelukkig de perfecte stofjes, een perfect bijpassende rits en tassenband.

Daarbij zocht ik een excuus om het mooie boek "Mijn Tas" eens te proberen.
Wiske de Walvis moest zo zijn.

's Morgens kon onze zwemmer in spé met zijn nieuwe haaienzwembroek en walvistas naar de zwemles.

De tas is zo ruim, hij zou ze evengoed kunnen gebruiken om te gaan logeren. Er past zelfs een volledige slaapzak in.
Ach ja, zo gaat de tas gewoon nog heel lang mee en kan hij er alleen maar meer leuke momenten mee beleven.



Patroon: 
Wiske, Mijn Tas

Stoffen:

Een detail op "Khadetjes"wijze













33 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke tas... Zo wil ik ook wel weer op zwemles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Wiske is een supermodel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en met een Khadetjestouch gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die staat ook nog op mijn lijstje, suuper leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt! Leuke foto's, hij is er duidelijk heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie tas!
    Die details op de zijkanten maken het helemaal af...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zijn zwemvriendjes waren vast jaloers op zijn prachtige walvistas.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij krijgt momenteel prive lessen. En dat gaat eigenlijk super goed. Maar ik denk dat de juf zo een tas ook wel zou zien zitten ;)

      Verwijderen
  8. Wat een mooie tas, haast zonde om ze als zwemtas te gebruiken ;)
    --En bloos...--

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als hij ze beu ik slaag ik ze aan hoor ;)
      Van het Khadetjes accent ben ik al lang fan ik ben blij dat ik het hier eens kon toepassen. En natuurlijk zetten we dan de inspiratiebron erbij ;)

      Verwijderen
  9. Schoon gedaan! Hij is er duidelijk heel blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij zou er zelf ook nog wel in passen, zou ik denken ;-)
    Goed gevonden, het walvisje in de golven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke tas. Maar wat ben ik toch fan van het broekpak wat je al eerder maakte! Heb inmiddels de stof in huis ... (Gezien het weer toch misschien ook leuk voor volgend jaar ; )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het broekpak blijft hier toch ook de favoriet hoor. Vooral als hij gaat zwemmen. Makkelijk aan en uit. Ik denk dat er hier ook wel eentje in een maatje groter zal komen.

      Verwijderen
  12. Dat zwemmen zal nu wel heel vlot gaan met zo'n mooie tas! Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zwemmen gaat inderdaad al vrij vlot. Maar dat is vooral volgens Nand "omdat dat in zijn lichaampje zit hoor" :)

      Verwijderen
  13. Super mooie tas en die knipoog naar Khadetjes hare afwerkmethode is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi !!! Hij is er duidelijk heel blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige tas! Gebruikte je een waterbestendige stof voor de binnenzijde?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fan van de kleurencombi + heel tof detail!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zo tof zeg! en inderdaad heel groot. ik wil er ook helemaal aan beginnen als ik dat zie. Maar ik zoek nu nog even naar decovil. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoe tof! Zal wel de coolste zwemzak zijn die ze daar in tijden hebben zien passeren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk! En dan denken dat ik nooit tassen maak! Stommerik dat ik ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi! Je zoontje is duidelijk blij met zijn grooote tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi! Hij is duidelijk in zijn nopjes!
    Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...