donderdag 1 augustus 2013

Nands verjaardagsweek: op stap met zijn tweetjes

Gisteren was hij nog "een beetje tip" maar ondertussen is onze Nand naar eigen zeggen weer helemaal "tip-top". En gingen we eens op stap met zijn tweetjes.

Vandaag:

- reden wij met de tram (onder de grond) naar de koekenstad


- zeiden we goeiemorgen tegen de flamingo's
- zagen we gorilla's zot zijn van witloof
- ontdekten we dat er macaronipinguins bestaan (en ze zien er even gek uit als hun naam klinkt)
- bekeken we de luiaard uit Nand zijn favoriete boek in het echt, en ze had zelfs een kleintje
- aten we onze lunch onder een boom met zicht op de baviaanen (ok, ik geef toe er zijn smakelijkere dieren maar het was heel gezellig)
- werd ik onder die zelfde boom plat geknuffeld door mijn kleine schat :) :)



- verloor ik mijn gsm, maar vond hem snel terug en kon zo toch nog bijpraten met Sandra van de tofste danswinkel van 't stad (Papillion)

- deelden we een super lekker chocolade ijsje

- gingen we vissen en stofkes bewonderen in de mooiste stoffenwinkel van 't stad (Petit Pan)

- sprongen we van het trapje in de gezelligste stoffenwinkel van 't Stad (Julia's Shop)

- dronken we gekke thee met bolletjes (Jili)



- genoot ik met volle teugen van mijn fantastische driejarige zoon

- en reden we weer met de tram naar huis

Je ziet het, wij hadden (met Nand zijn woorden) niet een gewoon leuke dag,
maar een héél héél héél leuke dag!




6 opmerkingen:

  1. dat zag er idd een superleuke dag uit. en knap dat die dat al allemaal kan, zou het met mijn dochters precies niet moeten proberen jammer genoeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh "mijn" flamingo's! Die zie ik elke werkdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onze Nand is ook fan. Hij kan niet naar de zoo gaan zonder eerst naar de flamingo's te gaan kijken.

      Verwijderen
  3. Wat leuk, moet ik onthouden, een mama-kind dagje op deze speciale dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...